نتایج مسابقات راء
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات راء
نوشته شده در شنبه 15 آذر 1393
بازدید : 2224
نویسنده : صادق

جی بی ال :

خـــوش آمدید به ماندی نایت راء...پی پر ویو فوق العاده زیبای تی ال سی باعث شد که خیلی ها سر حال بشن و دوران اوج مای پی پی وی رو ببینن...تمامی مسابقات جذاب بود و هیچ ایراد و کم و کسری در این پی پر ویو وجود نداشت...استون کلد با شکست دادن تریپل ایچ ریاست مجازی رو برعهده گرفت و تریپل ایچ و مسترمکمن برای همیشه از کمپانی اخراج شدند.

دنیل براین و سی ام پانک نیز از کمربندهاشون مقابل رومن رینز و آندرتیکر دفاع کردند. کریس جریکو قهرمان جدید کمربند های درجه 2 و کودی رودز و گلداست قهرمانان جدید کمربندهای تگ تیم شدند...

- پرومویی از مسابقه استون کلد و تریپل ایچ در تی ال سی پخش شد

( صدای تم سانگ استون کلد به صدا درامد ، استون کلد با تشویق شدید تماشاگران وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

استون کلد :

از امشب شما کمپانی و دوران جدیدی رو شاهد خواهید بود...همه چیز عوض میشه و شما دیگه اون بی عدالتی که توی هر شوء می دیدید رو نخواهید دید. من واقعا برای تریپل ایچ متاسفم اون از نظر خودش خیلی برای این کمپانی زحمت کشیده اما حالا وقتشه که من کارمو شروع کنم.

پیروزی من در تی ال سی سرنوشت جدیدی برای myppv رقم زد. سرنوشتی که منتظرش بودید و به زودی دگرگونی های زیادی خواهید دید. تک تک کسانی که در تی ال سی به کمک تریپل ایچ رفتند عاقبت شومی دارن و برعکس کسانی که به من کمک کردن میتونم بهشون قول همکاری و یا پیشرفت رو بدم.

از همه مهم تر شخصی به من کمک کرد که برای عدالت خواهی به بهترین دوستش ضربه وارد کرد اما این اسمش خیانت نیست...اون کار درست رو انجام داد چون مخالف مدیریت تریپل ایچ بود و این مخالفت باعث شد که تریپل ایچ و سازمان برای همیشه نابود بشن. شان مایکل ازت میخوام که وارد رینگ بشی و نظرت رو راجع به کاری که در تی ال سی کردی به من بگی...

( صدای تم سانگ شان مایکل به صدا درامد ، شان مایکل وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

شان مایکل :

استون کلد خوشحالم که تو رو توی این لباس می بینم تو واقعا لیاقت این مدیریت رو داری ...من از کاری که در تی ال سی کردم پشیمون نیستم چون قبلا به تریپل ایچ هشدار داده بودم که ظلم هاشو به پایان برسونه اما اون فقط منفعت خودش رو میدید و حالا هم دوران اون تموم شد و خیلی چیزا تغییر کرد.

استون کلد من به خاطر تو به بهترین دوستم ضربه سنگینی وارد کردم و تو باید این کار من رو جبران کنی...من باعث شدم که بهترین دوستم از کار برکنار بشه و از این بابت عذاب وجدان دارم و تنها یک چیز میتونه این عذاب وجدان من رو از بین ببره.

من به حرف تو گوش کردم...به تو کمک کردم و اگه تو الان کت شلوار پوشیدی و مدیریت مجازی رو بدست گرفتی به خاطر کمک من بوده...من توقع زیادی ازت ندارم اما فقط از تو یه چیز میخوام که در صورت انجام دادن اون میتونی کار من رو در تی ال سی جبران کنی...

استون کلد :

مطمئن باش بابت کمکی که به من کردی هر درخواستی داشته باشی عملی میشه و تو میتونی هرچیزی که الان میخوای رو به من بگی تا برات فراهم کنم. اگه بخوام حدس بزنم احتمالا تو یک مسابقه با دنیل براین یا سی ام پانک برای کمربند میخوای ؟

شاید دوست داشته باشی انتقامت رو از دنیل براین بگیری و قهرمان کمربند سنگین وزن جهان بشی شایدم...

شان مایکل :

من میخوام نفر سی ام رویال رامبل وارد رینگ بشم...

( استون کلد از این جمله شان مایکل تعجب کرد ، سپس چند ثانیه ای مکس کرد )

استون کلد :

!? What

شان مایکل :

من میخوام نفر سی ام رویال رامبل وارد رینگ بشم...تو گفتی هر درخواستی داشته باشم عملیه و درخواست من اینه که آخرین نفر وارد رینگ بشم. تو این کارو میتونی انجام بدی چون الان رئیس مجازی هستی پس طبق قولی که به من دادی درخواستی که ازت کردم باید عملی بشه...

اما اگه این کارو انجام ندی...یعنی اینکه زیر قولت زدی اونوقت منم زیر قولم میزنم و هرکاری میکنم تا مدیریتت رو از دست بدی.

( تماشاگران شان مایکل را هو کردند )

استون کلد :

متاسفم شان...این درخواستی نیست که من بتونم انجام بدم...این کار یعنی بی عدالتی و یعنی ضایع کردن حق دیگران...تو به خاطر کمک به من میخوای خیلی ساده تبدیل به مین اونتر رسلمنیا بشی اما این فقط با تلاش بدست میاد...من میتونم تورو وارد رویال رامبل 30 نفره کنم اما وارد شدن تو به عنوان نفر سی ام غیر ممکنه...

( شان مایکل از صحبت های استون کلد عصبانی شد )

( صدای تم سانگ جان سینا به صدا درامد ، جان سینا وارد رینگ شد و روبروی شان مایکل ایستاد )

جان سینا :

توی پیروزی و توی مدیر شدن استون کلد فقط شان مایکل نبود که کمک کرد...من ، دنیل براین ، رومن رینز و خیلی های دیگه باعث شدیم تا استون کلد مقابل تریپل ایچ و تمامی نوچه هاش مقابله کنه...شان تو نمیتونی چنین درخواستی از استون کلد داشته باشی چون فقط تو نبودی که به اون کمک کردی...

تو میخوای به خاطر کمک کردنت از این فرصت سوء استفاده کنی اما حتی اگه استون کلد هم این اجازه رو به تو بده من جلو تورو میگیرم.

استون کلد :

خیلی خب تمومش کنید...یک مسابقه بین جان سینا و شان مایکل در شوء اسمکدان برگزار میشه و برنده این مسابقه ، نفر سی ام رویال رامبل و بازنده مسابقه نفر اول رویال رامبل وارد رینگ میشه...

( تماشاگران تشویق کردند و شعار This Is Awesome را دادند )

( شان مایکل به استون کلد خندید و سرش را پایین انداخت )

( ناگهان شان مایکل به سمت جان سینا رفت و سویت چین موزیک رو روی او اجرا کرد )

...

( پرومو در حالیکه استون کلد و شان مایکل فیس تو فیس شده بودند و جان سینا نقش بر زمین شده بود به پایان رسید )

مسابقه اول

سین کارا vs دالف زیگلر

( دالف زیگلر سوپلکس سنگینی از بالای رینگ به روی سین کارا اجرا کرد ، سپس او را بلند کرد و زیگ زگ رو روی او انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: دالف زیگلر ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

- Replay از صحبت های استون کلد ، شان مایکل و جان سینا پخش شد

.:: تبلیغات شوء اسمکدان ::.

جان سینا vs شان مایکل

( برنده مسابقه نفر سی ام رویال رامبل و بازنده مسابقه نفر اول رویال رامبل وارد رینگ خواهد شد )

مسابقه دوم

سزارو vs آرتروث

برنده مسابقه: سزارو ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

جی بی ال :

صحبت های فوق العاده بین شان مایکل و استون کلد رو شنیدیم...با اختلافاتی که استون کلد و شان مایکل به همراه جان سینا پیدا کردند ، شان مایکل خواستار این شد که در رویال رامبل نفر سی ام وارد بشه اما استون کلد و جان سینا موافقت نکردند.

بنابراین استون کلد مسابقه ای بین سینا و شان مایکل در اسمکدان ترتیب داد که برنده این مسابقه نفر سی ام و بازنده نفر اول وارد رینگ خواهد شد.

میرسیم به سومین مسابقه راء که در واقع ریمج تی ال سی خواهد بود...کودی رودز و گلداست در تی ال سی موفق به پیروزی مقابل راب ون دم و بیگ شو شدند و کمربندهای تگ تیم را از آنها گرفتند. باید دید که راب ون دم و بیگ شو می توانند در این ریمچ کمربندهای خود را پس بگیرند یا نه...

- مسابقه بین مارک هنری و رایبک تبلیغ شد

- صحبت های سی ام پانک در مین اونت شوء راء تبلیغ شد

مسابقه سوم

Rematch

راب ون دم و بیگ شو vs کودی رودز و گلداست سر کمربندهای تگ تیم

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا گلداست و راب ون دم درگیری را شروع کردند )

5 دقیقه بعد...

( بیگ شو سوپلکس سنگینی روی کودی رودز اجرا کرد ، سپس آماده اجرای چکسلم شد )

( کودی رودز بلند شد ، بیگ شو از گردن کودی رودز گرفت و قصد داشت چکسلم رو اجرا کنه ، گلداست وارد رینگ شد و به بیگ شو حمله کرد )

( بیگ شو دابل چکسلم رو روی گلداست و کودی رودز اجرا کرد )

...

( سپس با راب ون دم تگ کرد ، راب ون دم به بالای رینگ رفت و آماده اجرای فینیشر روی هردو آنها شد )

( راب ون دم پرید و در حین پریدن هردو آنها جاخالی دادند و راب ون دم نقش بر زمین شد )

( سپس کودی رودز رول کرد )

...2...1

( راب ون دم در شماره 2 بلند شد )

...

( بیگ شو گلداست را از رینگ بیرون انداخت و در بیرون از رینگ با او درگیر شد )

( کودی رودز راب ون دم را نقش بر زمین کرد ، سپس آماده اجرای فینیشر شد ، ناگهان راب ون دم بلند شد و دراب کیک سنگینی به کودی رودز زد )

( سپس به بالای رینگ رفت و فینیشر خودش رو روی کودی رودز اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: راب ون دم و بیگ شو ( 500+ سکه ) و ( قهــرمانان جدید کمربندهای تگ تیم )

مسابقه چهارم

رندی اورتن vs کریس جریکو

( کریس جریکو ضربه لگد محکمی به سر رندی وارد کرد ، سپس قصد داشت از روی طناب های به روی رندی بپره )

( در حین پریدن رندی جاخالی داد و جریکو نقش بر زمین شد ، سپس رندی دراب کیک سنگینی به جریکو وارد کرد )

( رندی اورتن جریکو را پشت طناب های رینگ انداخت و ddt رو روی او اجرا کرد )

...

( سپس آماده اجرای Rko شد )

( جریکو بلند شد ، رندی قصد داشت Rko رو روی او اجرا کنه ، ناگهان جریکو از پاهای رندی گرفت و سابمیشن سنگین خودش رو روی او انجام داد )

( رندی سعی کرد دستانش رو به طناب برسونه اما موفق نشد )

...

( بد نیوز برت وارد سالن شد ، سپس کمربند بین قاره ای و ایالات متحده را از کنار میزگزارشگران برداشت و قصد داشت سالن رو ترک کنه )

( جریکو رندی را رها کرد ، سپس به بد نیوز اعتراض کرد و قصد داشت از رینگ خارج بشه و به بد نیوز برت حمله کنه )

( ناگهان رندی اورتن Rko رو روی جریکو اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: رندی اورتن ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ ) و ( + آیتم )

بعد از اتمام مسابقه:

( در حالی که رندی در رینگ خوشحالی می کرد ، بد نیوز وارد رینگ شد و بالای سر کریس جریکو نشست )

( سپس بد نیوز کمربندهایش را مقابل جریکو بالا گرفت )

( رندی جلو رفت و مقابل بد نیوز برت ایستاد )

...

( بد نیوز از جای خود بلند شد و کمربندها را به رخ رندی کشید ، ناگهان رندی ضربه لگد محکمی به شکم بد نیوز وارد کرد )

( سپس Rko رو روی او انجام داد )

( پرومو در حالی که رندی بالای سر جریکو و بد نیوز ایستاده بود به پایان رسید )

جی بی ال :

راب ون دم و بیگ شو در ریمچ خودشون موفق شدند کمربندهای تگ تیم رو پس بگیرند و کودی رودز و گلداست فقط 1 روز از کمربندهاشون حفاظت کردند. باید ببینیم آیا درگیری این دو تیم ادامه پیدا خواهد کرد یا نه...

بد نیوز برت نیز به درگیری با جریکو ادامه داد و احتمالا شاهد مسابقه سوم آنها در رویال رامبل باشیم. میرسیم به صحبت های باتیستا...باتیستا در تی ال سی با رندی موفق شدند به خوبی مقابل اعضای وایت فمیلی مبارزه کنند اما بری وایت با خراب کردن مسابقه ، مسابقه را بدون نتیجه کرد. باید ببینیم که د انیمال باتیستا چه صحبت هایی برای گفتن داره...

- Replay از مسابقه کریس جریکو و رندی اورتن پخش شد

.:: تبلیغات شوء اسمکدان ::.

جان سینا vs شان مایکل

( برنده مسابقه نفر سی ام رویال رامبل و بازنده مسابقه نفر اول رویال رامبل وارد رینگ خواهد شد )

( صدای تم سانگ باتیستا به صدا درامد ، باتیستا با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

باتیستا :

توی تی ال سی همتون دیدید که چه اتفاقی افتاد...بری وایت ترسید و حاضر به ادامه درگیری با من و رندی رو نشد...
اما...نیتیجه به نفع من 2-1 قبل از تی ال سی مشخص شده بود...و همتون دیدید که من تونستم کشتی گیری که هیچ کس نتونسته توی استوری با اون موفق باشه رو شکست دادم...و یه بار دیگه ثابت کردم که هیچ کس جلو دار من نیست...
همینطور توی تی ال سی اتفاق دیگه ای افتاد...تیریپل اچ دشمن سابق من از المیشن چمبر تا رسلمنیا و کسی باخت در رسلمنیا براش کافی نبود و اونو با ثبت کردن مسابقات مقابل تیم نکسز جبران میکرد و الان عوابقشو هم دید..از این بحث بگذریم...
رسیدیم به دومین رویال رامبل myppv من از اون موقع برگشتم و از اون موقع بود که همه شما شروع به شناختن من کردین...هرچند نتونستم موفق بشم...
ولی همه شما منو خوب میشناسید...
اما شناخت شما هر چه قدر هم بگذره از من کمه...

...

من کشتی گیری هستم که در مین اونت اولین الیمینیشن چمبر ، رسلمنیا و اکستریم رولز مقابل سخت ترین کشتی گیران پیروز شدم. من کسی بودم که برای اولین بار در استوری با بری وایت پیروز شدم. من 9 ماه براک لزنر رو مصدوم کردم و اون حالا حالاها نمیتونه برگرده چون هنوز جای ضربه هایی که من بهش زدم روی بدنش هست و بدنش درد میکنه.

من شایسته ترین قهرمان کمربند دبلیودبلیوای هستم...اینو ثابت کردم.

الان نوبت به رویال رامبل رسیده...اما من نمیخوام در رویال رامبل 30 نفره باشم چون میخوام شانس مین اونت شدن رسلمنیا رو به یه کشتی گیر دیگه بدم. اما حتما در رویال رامبل حضور دارم و حریفی رو برای خودم در نظر میگیرم. من به دنبال یک حریف برای رویال رامبل میگردم...چه کشتی گیری حاضر میشه با من در رویال رامبل مسابقه بده ؟

و در واقع بهتره بگیم چه کشتی گیر جرات این کارو داره ؟

( چند ثانیه گذشت و کسی وارد سالن نشد )

باتیستا :

البته انتظاری هم جز این نداشتم...کشتی گیری با این همه سابقه کسی جرات مقابله با اون رو نداره...باشه مشکلی نیست اما...

( صدای تم سانگ براک لزنر به صدا درامد ) ( تماشاگران تشویق بسیار شدیدی کردند و باتیستا تعجب کرد )

( پس از چندین ثانیه براک لزنر با تشویق خیلی زیاد تماشاگران وارد سالن شد )

( براک لزنر ابتدای سالن کمی راه رفت ، سپس به سمت رینگ آمد )

...

( باتیستا تی شرت را از تنش بیرون آورد و آماده درگیری با براک لزنر شد )

( براک لزنر از پله ها بالا رفت ، سپس پشت طناب ها ایستاد و به باتیستا خندید )

( براک لزنر وارد رینگ شد و روبروی باتیستا ایستاد )

...

( براک لزنر دور تا دور رینگ قدم زد ، سپس با باتیستا فیس تو فیس شد )

( چند ثانیه گذشت و براک لزنر هیچ عملکردی علیه باتیستا انجام نداد ، سپس براک لزنر عقب عقب رفت و در حالی که به باتیستا نیشخند زده بود رینگ را ترک کرد )

( پرومو در حالی که باتیستا از حضور براک لزنر تعجب کرده بود و براک لزنر در ابتدای سالن ایستاده بود به پایان رسید )

مسابقه پنجم

مارک هنری vs رایبک

( رایبک سوپلکس سنگینی روی مارک هنری اجرا کرد ، سپس گوشه رینگ ایستاد و آماده اجرای کلوزلاین شد )

( مارک هنری بلند شد ، رایبک به سمت مارک هنری دوید و قصد داشت کلوزلاین رو روی او اجرا کنه )

( ناگهان مارک هنری ضربه بیگ فوت سنگینی به رایبک اجرا کرد )

...

( سپس مارک هنری فینیشر خودش رو روی رایبک اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: مارک هنری ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ ) و (+آیتم )

مسابقه ششم

دین امبروز vs ری میستریو

( قبل از شروع مسابقه ست رولینز و رومن رینز پایین رینگ برای حمایت از دین امبروز ایستادند )

5 دقیقه بعد...

( دین امبروز ضربه کلوزلاین محکمی به ری میستریو وارد کرد ، سپس آماده اجرای فینیشر شد )

( ری میستریو بدل کرد ، سپس دین امبروز را روی طناب های رینگ انداخت )

( ری میستریو آماده اجرای 619 شد )

...

( ناگهان دین امبروز بلند شد و فینیشر خودش رو روی ری میستریو انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: دین امبروز ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( دین امبروز ری میستریو را از رینگ بیرون انداخت ، سپس او را محکم به میله گوشه رینگ کوبید )

( رومن رینز از کارهای دین امبروز خسته شده بود )

( دین امبروز چند ضربه مشت به سر ری میستریو وارد کرد )

...

( امبروز میز گزارشگرها را خالی کرد ، سپس از رومن رینز و ست رولینز خواست تا تریپل پاور بمب رو روی ری میستریو روی میزگزارشگران انجام بدن )

( رومن رینز و ست رولینز قبول نکردند ، سپس قصد داشتند سالن رو ترک کنند )

( ناگهان دین امبروز دستهای رومن رینز را گرفت و او را برگرداند ، سپس با رومن رینز فیس تو فیس شد و برای بار دوم از او خواست تا تریپل پاور بمب رو روی ری میستریو اجرا کنند )

...

( رومن رینز قبول نکرد و دین امبروز را به عقب هل داد ، ست رولینز رومن رینز و دین امبروز را از یکدیگر جدا کرد )

( دین امبروز ری میستریو را وارد رینگ کرد و قصد داشت به او حمله کنه ، ناگهان ری میستریو دین امبروز را روی طناب ها انداخت )

( سپس 619 رو روی او اجرا کرد )

...

( پرومو در حالیکه ست رولینز و رومن رینز بالای سر دین امبروز ایستاده بودند به پایان رسید )

جی بی ال :

برررراک لزنر به کمپانی پس از ماه ها بازگشت...جالب اینجاست که براک لزنر بازگشتش مقابل کسی بود که اون رو 9 ماه مصدوم کرده بود. براک لزنر با باتیستا درگیر نشد اما این بازگشت احتمالا نشان دهنده درگیری جدید بین باتیستا و براک لزنر برای رویال رامبل خواهد بود...

درگیری گروه شیلد با یکدیگر همچنان ادامه داره و باید دید که بالاخره کار این گروه به کجاها کشیده میشه.میرسیم به مین اونت شوء راء ، سی ام پانک صحبت هایی در رابطه با حریف آیندش در رویال رامبل داره...

همان طور که میدونید پانک با شکست دادن آندرتیکر در تی ال سی ، باعث شد که قدرتشو به دیگران نشون بده و احتمالا یک حریف سرسخت در رویال رامبل خواهد داشت...

( صدای تم سانگ سی ام پانک به صدا درامد ، سی ام پانک وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

سی ام پانک :

بعضی وقت ها آدم کاری رو انجام میده که خودش به شدت با کار خودش حال میکنه و یه جورایی رضایت کامل از کاری که انجام داده داره...از کاری که کرده لذت می بره و احساس آرامش میکنه...حالا من این احساس رو نسبت به آندرتیکر در تی ال سی دارم.

من با مسابقه خودم مقابل آندرتیکر رضایت کامل داشتم. آندرتیکر راء هفته قبل گفت که پانک توی تی ال سی خیلی چیزهایی که قبلا تجربه نکرده مثل خورد شدن روی میز ، ضربات صندلی و پرت شدن از بالای نردبان رو تجربه میکنه...اما حالا دیدیم در تی ال سی آندرتیکر همه اینایی که گفته بود خودش تجربه کرد و این هست د بست این د ورلد سی ام پانک...

تی ال سی جایی بود که بازهم مثل همیشه نکسز درخشید...درست مثل سوروایورسریس که گروه بی مصرف مکسز رو شکست دادیم و من هم استون کلد رو شکست دادم و نام نکسز همه جا و به گوش همه رسید. تی ال سی هم همین طور بود و به کودی رودز و گلداست بابت قهرمانیشون تبریک میگم.درسته اونا دوباره کمربند رو از دست دادن ولی من کمکشون میکنم که توی رویال رامبل دوباره بدست بیارن.

دیگه چه کسی در این کمپانی جرئت مقابله با بهترین در جهان رو داره ؟

جان سینا ؟! گلدبرگ ؟! استون کلد ؟! آندرتیکر ؟!...

من در رویال رامبل کسی رو در حد خودم نمیدونم...بزرگشون که گلدبرگ بود و ادعا می کرد مقابل من زانو زد و هیچ کاری ازش برنمیومد.آندرتیکری که ادعا می کرد شکست ناپذیره مقابل من خیلی ساده شکست خورد. استون کلدی که همه جا فریاد میزد کله خره اما من نشون دادم که از اون کله خر ترم. من یه کشتی گیر غیر قابل پیش بینی هستم. من همیشه خلاف افکار شما عمل میکنم و کاری  رو میکنم که هرگز انتظارشو نداشتید. طوری در مسابقاتم برنده میشم که هرگز فکرشو نمی کردید. و حالا شما چندین ماه هست که دارید من رو قهرمان می بینید.

میخوام از اعضای گروه وفادارم نکسز تشکر کنم...من از پی پر ویو رسلمنیا به بعد این گروه رو تشکیل دادم و هنوز پس از حدود 9 ماه هنوز که هنوزه این گروه پابرجاست. هرچند خیلی ها رفتند اما تک تک اونا پشیمون هستن...از اعضای گروهم میخوام تا وارد رینگ بشن تا بار دیگه نام نکسز رو جاودان کنیم.

( صدای تم سانگ شیمس به صدا درامد ، اعضای گروه نکسز { شیمس ، کودی رودز ، گلداست ، گریت کالی ، تایتوس اونیل } وارد رینگ شدند )

( اعضای گروه نکسز به نوبت سی ام پانک را در آغوش گرفتند و دست او را بالا گرفتند )

سی ام پانک :

از شیمس متشکرم...از کودی رودز و گلداست...از گریت کالی و از تایتوس اونیل...کسانی که مقاوم و پایدار عضو نکسز هستن و میمونن...شیمس من تورو تا قهرمانی کمربند سنگین وزن جهان بردم...کودی رودز قهرمان کمربندهای درجه 2 و بعدش با گلداست قهرمان کمربندهای تگ تیم شدند. این نشون دهنده اینه که اعضای گروه من خواستن و بهش رسیدن...اونا نکسز رو هم با خوبی هاش و هم با بدی هاش قبول کردن...نکسز رو با سختی ها و مشکلات قبول کردن و پاداشش هم از طرف من گرفتن...

شماها بهترین در جهان هستید...مطمئن باشید در تاریخ کمپانی مجازی از شما به عنوان آخرین افراد گروه نکسز و وفادارترین عضو های گروه نکسز یاد می کنن...

( ناگهان شیمس به طرف سی ام پانک دوید و بروگ کیک رو روی او اجرا کرد )

.....

....

...

( تمام تماشاگران تعجب کردند ، اعضای گروه نکسز بالای سر سی ام پانک ایستادند )

( سپس کودی رودز پانک را بلند کرد و فینیشر خودش رو روی او انجام داد )

( گلداست پانک را بلند کرد و فینیشر خودش رو روی او اجرا کرد )

...

( شیمس تی شرت پانک را از تنش دراورد و آنرا پاره کرد ، سپس تایتوس اونیل از جیبش کبریت دراورد و لباس نکسز را آتش زد )

( گریت کالی دستانش را دو طرف سر سی ام پانک قرار داد و سرش را فشار داد )

( سی ام پانک کاملا از حال رفت )

...

( شیمس دهان پانک را گرفت و فشار داد ، سپس برای بار دوم به سمت او دوید و بروگ کیک رو روی او انجام داد )

( کودی رودز و گلداست دستان پانک را از دو طرف گرفتند و کشیدند ، سپس شیمس کمربند myppv را برداشت و با کمربند ضربه محکمی به سر پانک زد )

( شیمس چند ضربه مشت محکم به دماغ پانک وارد کرد )

...

( صورت پانک خون آلود شد )

( شوء راء در حالی که شیمس ، کودی رودز ، گلداست ، گریت کالی و تایتوس اونیل بالای سر پانک ایستاده بودند به پایان رسید )

 

مهم ترین اتفاقات :

گروه نکسز نابود شد

ثبت مسابقه بین جان سینا و شان مایکل در اسمکدان

براک لزنر به کمپانی بازگشت

شان مایکل و جان سینا دشمن شدند

شان مایکل و استون کلد دشمن شدند

راب ون دم و بیگ شو قهرمانان جدید کمربندهای تگ تیم شدند

سی ام پانک مصدوم شد

 

پایان شوء اسمکدان

  



:: موضوعات مرتبط: راء , ,



مطالب مرتبط با این پست
.